Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • radekrp90
    odpowiedział(a)
    A teraz tak na poważnie - niestety nie mogę już edytować poprzedniego posta.
    Jeśli chodzi o woj. pomorskie jakie warsztaty podjeły się wymiany w starszych CAXA rozrządu na wersję "C"? HADM niby nie robi (przynajmniej tak mi powiedziano przez telefon, że wymienią tylko na to co wychodzi z VIN, a u mnie wyjdzie starsza wersja).
    Komplet rozrządu i napędu pompy oleju jest względnie tani tylko ta wymiana - komu to dać żeby był sprawdzony w 1.4 TSI, bo jednak moje okoliczne zakłady nie mają w tym doświadczenia.

    Zostaw komentarz:


  • radekrp90
    odpowiedział(a)
    Nie czepiaj się - mamy wylef dyslektykuf i dysortografuf.
    Jak se Brajanki w szkole nie radzą to Karyna robi papierek i tak mamy popis w Internecie takich analfabetów z niby wykształceniem, bo przecież to nie ich wina... Krew mnie zalewa, bo jeszcze 15-20 lat temu dziecko było po prostu leniem i musiało się nauczyć, dziś to nie lenistwo, a dysfunkcja czy tam inna choroba (znacznie uogólniając).
    Ja pisząc sam pisząc po polsku staram się sprawdzać czy nie walę jakiegoś byka, a co dopiero w języku, którego nie znam lub używam rzadko... ale jak już wspomniałem leniów nie brakuje
    Sorki za OT.

    Zostaw komentarz:


  • eaglemirek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez tomiczek3 Zobacz wpis
    gramatyczny
    ortograficzny, to po pierwsze a po drugie przeglądarki internetowe mają takie funkcje jak podpowiedzi pisowni więc to żadne tłumaczenie

    Zostaw komentarz:


  • tomiczek3
    odpowiedział(a)
    kolego eaglemirek RS Mieszkam ponad 30 lat zagranicom i mam prawo zrobić jakiś błąd gramatyczny to jest forum mamy sobie pomagacć, a nie sprawdzać gramatykę.

    Zostaw komentarz:


  • endryu
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez tomiczek3 Zobacz wpis
    ...okazało się ze filtr oleju nie trzymał ciśnienia ...
    Jakiej firmy był ten filtr ?

    Zostaw komentarz:


  • eaglemirek
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez tomiczek3 Zobacz wpis
    Joz
    Zamieszczone przez tomiczek3 Zobacz wpis
    rękom
    Zamieszczone przez tomiczek3 Zobacz wpis
    prubowac

    Zostaw komentarz:


  • patryk23
    odpowiedział(a)
    Zaoszczedzic 400 zl, a miec spokoj 2 lata na caly rozrzad kto co lubi mi wariator 2 mce przed koncem gwarancji wymienili za friko a tak trzeba by bulic.

    Zostaw komentarz:


  • tomiczek3
    odpowiedział(a)
    Witam u mnie jak skoda postała ze 2 dni to też wydawała dźwięki z okolic rozrządu a ma Joz przejechane 165tys i okazało się ze filtr oleju nie trzymał ciśnienia wiec wymienili mi filtr oleju na oryginalny z volkswagena i dodatkowo płukanie silnika i nowy olej i jak rękom odjąć wiec morał taki ze lepiej prubowac, po najtańszych sposobach, zanim wepcha się w większe koszta pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • aronus
    odpowiedział(a)
    Nie wiem jak jest w rozrządzie do TSI, ale jak kiedyś robiłem rozrząd w ASO w moim MPI to na fakturze miałem napisane, że udzielają 24 miesięcznej gwarancji na części pod warunkiem montażu w ASO.

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Ale jeszcze można zrobić tak że warsztat który mi to zrobi sam zamówi części z ASO i po takiej samej cenie mi go sprzeda wraz ze swoim montażem więc wyjdzie mi za robociznę ok 200-250zl taniej a gwarancja i tak będzie. Oczywiście nie piszę tu o jakimś tam podwórkowym warsztacie a o czymś większym i zbliżonym do aso tyle że z tańsza robotogodzina.

    Zostaw komentarz:


  • radekrp90
    odpowiedział(a)
    Ale w ASO masz gwarancję na montaż i części.

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Jeszcze raz zadałem pytanie w ASO Gdańsk o cenę i ostatecznie stanelo: cena części bez zmian (1124zl) a robocizna z wstępnej cenie 1349zl dali mi 30% zniżki więc wychodzi ok 950zl.
    Wychodzi na to że jest taniej ale dalej drożej w sumie o ok 400zl jak bym kupił sam części i oddał nie do ASO.

    Zostaw komentarz:


  • radekrp90
    odpowiedział(a)
    Mailowo też mi podawali taką cenę, ale z rozmowy ze znajomym wynikało, że na miejscu można dość mocno negocjować (ale przy zakupie części od nich). Zarzekał się, że wychodziło tak samo jak w warsztacie (rozrząd do 2.0 TDI + wymiana imbusa), a ma pełną gwarancję na montaż. Tak czy inaczej 1000 PLN drogą nie chodzi

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez radekrp90 Zobacz wpis
    Zapytaj w ASO Skody w Elblągu/Starogardzie Gdańskim - podobno można u nich na to dostać porządny rabat (info od znajomego, serwisuje auto w jednym z nich ale to ta sama firma). Z innych miejsc mogę polecić warsztat w Tczewie, ale nie chcę robić reklamy więc jeśli jesteś zainteresowany to podam na PW.
    W Elblągu jak i Starogardzie to jest ten sam ASO gramatowski. Już tam pytałem i za sama robociznę liczą sobie (o ile pamiętam) ok 1200zl więc nie jest taniej. Cały zestaw części + robocizna tam wychodzi ok 2700zl. Wspomnę że kupując cały komplet części na allegro i oddając wykonane w pobliskim serwisie (nie ASO) będzie mnie to kosztowało 1600zl.

    Zostaw komentarz:


  • radekrp90
    odpowiedział(a)
    Zapytaj w ASO Skody w Elblągu/Starogardzie Gdańskim - podobno można u nich na to dostać porządny rabat (info od znajomego, serwisuje auto w jednym z nich ale to ta sama firma). Z innych miejsc mogę polecić warsztat w Tczewie, ale nie chcę robić reklamy więc jeśli jesteś zainteresowany to podam na PW.

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez opermon Zobacz wpis
    Na YouTube znajdziesz filmiki z uszkodzonym rozrządem. Ja u siebie też ostatnio wymieniałem i kosztowało mnie to 900zl- części, 400zl- robocizna i nowy olej i filtr. U mnie łańcuch było słychać tylko po kilkudniowym postoju. Przebieg niecałe 100 tys.
    Tanio robocizna....U mnie w okolicy to nie mniej niż 650zl a najczęściej to w okolicy 750zl. ASO to już kwota ok 1200zl. Części faktycznie na allegro można kupić (pełen komplet z uszczelkami i śrubami) za 920zl.
    Ja mam obecnie przebieg trochę ponad 113kkm i codziennie rano odpalając auto nie ma tego dźwięku łańcucha. Jest on tylko po postoju minimum dwuosobowym ale rzadko tak bywa by tyle auto stalo. Odczekam do marca jak mam termin wymiany oleju i filtrow by zrobić to razem.

    Może ma ktoś polecić kogoś z Trójmiasta lub okolic kto fachowo i w miarę niedrogo wymieni rozrząd?

    Zostaw komentarz:


  • dar_blo
    odpowiedział(a)
    Witam
    Czy ktoś mógłby polecić jakiś porządny serwis w Wa-wie lub okolicach ( nie ASO) który wykonałby solidnie wymianę rozrządu w 1.4 TSI ?

    Zostaw komentarz:


  • tenadian
    odpowiedział(a)
    Witam
    Po przejechaniu 100k moją O2FL zaczyna mi się pojawiać od czasu do czasu poranny niepokojący dźwięk, czyli na 99% to kwestia rozrządu.
    Czy ktoś może polecić warsztat w Poznaniu, który mi to poprawnie zdiagnozuje (dźwięk nie pojawia się zawsze, więc w ASO powiedzą, że nie widzą problemu i naprawi w dobrej cenie?

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Widzę że oryginalne zestawy z wariatorem kosztują już tylko ok 900 zł (bo allegro)...wow!!! Pamiętam jak jakiś rok temu była to cena grubo ponad 2tys zł a nawet ok 3tys zł. Czy to taki sam zestaw tylko tak ceny poszły w dół????

    Jeżeli macie kogoś sprawdzonego kto wymieni profesjonalnie rozrząd (Trójmiasto lub okolica) i zrobi to znacznie taniej niż ASO to poproszę o namiar bo myślę o wymianie.

    Zostaw komentarz:


  • opermon
    odpowiedział(a)
    Na YouTube znajdziesz filmiki z uszkodzonym rozrządem. Ja u siebie też ostatnio wymieniałem i kosztowało mnie to 900zl- części, 400zl- robocizna i nowy olej i filtr. U mnie łańcuch było słychać tylko po kilkudniowym postoju. Przebieg niecałe 100 tys.

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Dziś odpaliłem auto po ok 36godzinnym postoju i dobiegł moim uszom niepokojący mnie odgłos....rozrząd..???nie do końca wiem bo w sumie nigdy nie mogłem usłyszeć tego dźwięku jaki wydaje łańcuch gdy nadaje się do wymiany. Trwało to kilka sekund i faktycznie był to jakby metaliczny odgłos i mgło to być uderzanie lancucha :-((( Trochę zachwalalem że ciągle mam ori rozrząd i jest cisza :-( Na blacie stuknelo właśnie 112kkm. Zobaczymy co będzie dalej, czy to jednorazowe czy jednak się powtórzy...
    No cóż.najwyzej trzeba będzie poświęcić te 2000zl i zrobić.

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez mackowski Zobacz wpis
    765 zł za samą wymianę rozrządu? I to jeszcze nie w ASO? Masakrycznie duży koszt!!

    Jeśli będziesz kiedyś potrzebował, daj mi znać - umówię Cię z moim mechanikiem, który pracuje w ASO VW i zrobi Ci to za połowę ceny - wszystko oczywiście w ASO!!
    Dużo? No jeżeli tak piszesz to OK. Rozumiem że ten znajomy to z Gdańska lub okolic,tak?

    Zostaw komentarz:


  • mackowski
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez strazakp Zobacz wpis
    Mackowski, dzięki.

    Między czasie trochę rozeznalem się w kwestii ceny w okolicy.
    Znalazłem taką ofertę wymiany rozrządu (nie ASO):
    Robocizna : 850zł -10% = 765zł

    Kompletny zestaw : 1139zł
    765 zł za samą wymianę rozrządu? I to jeszcze nie w ASO? Masakrycznie duży koszt!!

    Jeśli będziesz kiedyś potrzebował, daj mi znać - umówię Cię z moim mechanikiem, który pracuje w ASO VW i zrobi Ci to za połowę ceny - wszystko oczywiście w ASO!!

    Zostaw komentarz:


  • strazakp
    odpowiedział(a)
    Mackowski, dzięki.

    Między czasie trochę rozeznalem się w kwestii ceny w okolicy.
    Znalazłem taką ofertę wymiany rozrządu (nie ASO):
    Robocizna : 850zł -10% = 765zł

    Kompletny zestaw : 1139zł

    W skład kompletu wchodzą:
    1. ślizg łańcucha rozrządu
    producent: VW
    numer producenta: 03C 109 469R
    2. ślizg łańcucha rozrządu
    producent: VW
    numer producenta: 03C 109 509AA
    3. Koło zębate rozrzadu
    producent: VW
    numer producenta: 03C 109 571K
    4. Koło zębate wału korbowego
    producent: VW
    numer producenta: 03C 105 209BD
    5. napinacz łańcucha rozrządu
    producent: VW
    numer producenta: 03C 109 507BD
    6. łańcuch rozrządu
    producent: VW
    numer producenta: 03C 109 158H
    7. uszczelniacz wału
    producent: VW
    numer producenta: 038103085E
    8. uszczelka obudowy łańcucha rozrządu
    producent: VW
    numer producenta: 03C109287G
    9. śruba koła pasowego wału korbowego
    producent: VW
    numer producenta: N91048601
    10. śruba koła zębatego
    producent: VW
    numer producenta: N902 562 02
    11. śruba koła zębatego
    producent: VW
    numer producenta: N911 970 01
    12. wariator (nastawnik) wałka rozrządu
    producent: VW
    numer producenta: 03C109088G

    Zostaw komentarz:


  • mackowski
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez strazakp Zobacz wpis
    Oczywiście nie bardzo chce mi się wydawać ok 2tys zł bez potrzeby ;-) no ale jak trzeba to OK bo nie oszczędzam na serwisowaniu.
    Jeśli wszystko jest w normie (brak typowych odgłosów porannego startu) nie ruszaj go i nic nie wymieniaj. Szkoda $$ skoro tak jak piszesz nie masz żadnych objawów zużycia napinacza lub wariatora. Jeśli cokolwiek będzie nie tak, na pewno to usłyszysz i wtedy to zrobisz. Na chwilę obecna dla mnie to strata kasy..

    Zostaw komentarz:

Pracuję...